SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Steve International Business Awards dla Tesco Polska i Genesis PR

W tegorocznej edycji Steve International Business Awards nagrodzono dwa projekty PR z Polski. Nagrodę otrzymało Tesco Polska za kampanię zrealizowaną wspólnie z Garden of Words, a wyróżnienie - agencja Genesis PR za komunikację dla Emperia Holding.

Tesco Polska zdobyło główną nagrodę w kategorii „Komunikacja społeczna” za zrealizowany wspólnie z agencją Garden of Words projekt „Tesco dla Szkół - Ekomania-filmowania”. W ramach tej akcji zorganizowano ekologiczno-filmowy konkurs dla szkół, w którym mogły one zdobyć nowoczesne wyposażenie, przeprowadzając nietypowe lekcje ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 3 tys. dzieci z 300 miast w całej Polsce.

Z kolei agencja Genesis PR otrzymała wyróżnienie w kategorii w kategorii „Komunikacja antykryzysowa” za projekt „Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” realizowany od września ub.r. do stycznia br. Działania dotyczyły sytuacji, w której Emperia Holding ze względu na bardzo rozdrobniony akcjonariat stała się celem przejęcia na bardzo niekorzystnych warunkach przez Eurocash. Jednak dzięki prowadzonej przez Genesis PR komunikacji - opartej na narzędziach kapitałowych i strategii medialnej - Eurocash odstąpił od swoich planów i rozpoczął przyjazne negocjacje z Emperią. Ostatecznie strony podpisały obopólnie korzystną umowę sprzedaży ok. 50 proc. biznesu Emperii, po cenie zbliżonej do wyceny całej firmy według pierwotnego parytetu.

Przypomnijmy, że w ub.r. wyróżnienia i nagrody w konkursie Steve International Business Awards zdobyły agencje Think Kong, Genesis PR  i Partner of Promotion (więcej na ten temat). Co ciekawe, w kategorii kreacji i mediów za wydawnictwo firmowe skierowane do wszystkich odbiorców drugi rok z rzędu nagrodzone zostało krakowskie Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena, które publikuje „Beethoven Magazine”.

Ogółem w tegorocznej edycji International Business Awards w 12 kategoriach zgłoszono ok. 3 tys. projektów z 35 krajów. Laureatów wyłoniło w trakcie trzymiesięcznego głosowania międzynarodowe jury. Nagrody zostaną wręczone podczas gali 11 października w Abu Dhabi.

Dołącz do dyskusji: Steve International Business Awards dla Tesco Polska i Genesis PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl