Stevie Awards 2020: dwanaście nagród dla agencji z Polski

W gronie zwycięzców biznesowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2020 znalazło się siedem firm z Polski, które otrzymały dwanaście nagród - pięć złotych, trzy srebrne oraz cztery brązowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja marketingowo-technologiczna RTB House zdobyła łącznie trzy nagrody. Złotem wyróżniono narzędzie agencji w kategorii "Marketing/Public Relations Solution". Firma dobyła srebro w ramach kategorii "Most Innovative Company of the Year", w podkategorii do 2,5 tysiąca zatrudnionych. Brąz zdobyła za narzędzie Deep Learning z wykorzystaniem AI  (kategoria " Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution").

Agencja WebTalk zdobyła dwie złote statuetki - ierwszą w kategorii "marketingowa kampania roku" w obszarze "Agricultural / Industrial / Building" za akcję "TYTANIT - Brand Revival Story". Druga powędrowała do agencji w podkategorii "Home Furnishings & Appliances" za promocję salonów wyposażenia wnętrz Maxfliz.

Agencja Public Dialog została doceniona za projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska. Kampanię nagrodzono dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Corporate Communications” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Community Engagement”.

W kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - COVID-19-related Information" serbro za kampanię #UratujLato dostała firma Catchers. Akcję wyróżniono także brązem w podkategorii "Most Valuable Service".

Brązową statuetką w kategorii „Branded Content Campaign of the Year” została wyróżniona kampania „20 lat Pasaży Tesco” zrealizowana z agencją Platinium Cast.

W kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Non-Profit / Charity" brąz trafił do agencji Clue PR za projekt "Onko-Olimpiady" realizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń.

Foundation of Fulfilled Dreams za projekt "Onco-Olympics – the international Olympic Games for Foundation of Fulfilled Dreams".  

W kategorii "Company of the Year - Computer Software - Medium-size" srebrną statuetkę zdobyło studio Merixstudio z Poznania.

Konkurs Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od 17 lat.  Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 3800 prac z 63 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa