Strategy Analytics: wolniejszy wzrost sprzedaży komórek w III kw.

W III kwartale bieżącego roku tempo wzrostu sprzedaży telefonówkomórkowych na całym świecie było najniższe od 2002 roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy Strategy Analytics wynika, że między lipcem awrześniem bieżącego roku na całym świecie sprzedano 303 milionytelefonów komórkowych, czyli zaledwie o 5 procent więcej wporównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - informuje serwisCNNMoney.com.

Niekwestionowanym liderem była fińska Nokia z liczbą 117,8miliona sprzedanych komórek i 38,9 procenta udziałów w rynku.Wyprzedziła ona kolejno firmy Samsung (51,8 mln, 17,1 procentarynkowych udziałów), Sony Ericsson (25,7 mln, 8,5 procenta),Motorola (25,4 mln, 8,4 procenta), LG (23 mln, 7,6 procenta) orazApple (6,9 mln, 2,3 procenta). Pozostali producenci sprzedali w IIIkwartale łącznie 52,1 miliona urządzeń (46,9 procenta rynku).

Strategy Analytics prognozuje, że w ostatnich trzech miesiącachbieżącego roku poziom wzrostu również wyniesie około 5 procent, coda 345 milionów sprzedanych komórek. Z kolei w całym 2008 roku mazostać sprzedanych 1,23 miliarda urządzeń - o 9 procent więcej niżw roku ubiegłym.

źródło: CNNMoney.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały