Strategy Analytics: wolniejszy wzrost sprzedaży komórek w III kw.

W III kwartale bieżącego roku tempo wzrostu sprzedaży telefonówkomórkowych na całym świecie było najniższe od 2002 roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy Strategy Analytics wynika, że między lipcem awrześniem bieżącego roku na całym świecie sprzedano 303 milionytelefonów komórkowych, czyli zaledwie o 5 procent więcej wporównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - informuje serwisCNNMoney.com.

Niekwestionowanym liderem była fińska Nokia z liczbą 117,8miliona sprzedanych komórek i 38,9 procenta udziałów w rynku.Wyprzedziła ona kolejno firmy Samsung (51,8 mln, 17,1 procentarynkowych udziałów), Sony Ericsson (25,7 mln, 8,5 procenta),Motorola (25,4 mln, 8,4 procenta), LG (23 mln, 7,6 procenta) orazApple (6,9 mln, 2,3 procenta). Pozostali producenci sprzedali w IIIkwartale łącznie 52,1 miliona urządzeń (46,9 procenta rynku).

Strategy Analytics prognozuje, że w ostatnich trzech miesiącachbieżącego roku poziom wzrostu również wyniesie około 5 procent, coda 345 milionów sprzedanych komórek. Z kolei w całym 2008 roku mazostać sprzedanych 1,23 miliarda urządzeń - o 9 procent więcej niżw roku ubiegłym.

źródło: CNNMoney.com

Komentarze (0)
olo
12 lat temu

diabeł wyrobiłeś się

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek