SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

Dom mediowy Macroscope OMD zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Strauss Cafe Poland - producenta kaw: MK Cafe i Pedros. Przez ostatnie kilka lat firma współpracowała z MediaCom.

Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

Macroscope OMD odpowiadać będzie za planowanie i zakup wszystkich mediów oraz konsulting mediowy w ramach planowanych strategii marketingowych.

Za kompleksową obsługę mediową będzie odpowiadał zespół Roberta Plesko, group account directora jednego z zespołów Macroscope OMD, accountem odpowiedzialnym za współpracę z klientem będzie Barbara Bury.

Współpraca Macroscope OMD z Strauss Cafe Poland rozpocznie się od października 2009 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl