Streetcom ponownie dla Nestlé

Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg Nestlé na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom ponownie dla Nestlé

Głównym celem realizowanych wspólnie z agencją Streetcom działań jest zapoznanie konsumentów z portfolio wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan Dog, a także zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w segmencie karm suchych super premium dla psów. Efektem kampanii o charakterze edukacyjnym w zakresie żywienia dorosłych psów małych i miniaturowych – ma być wzrost rekomendacji Purina ProPlan Dog wśród posiadaczy zdrowych psów (ww., bez poważnych zdrowotnych dolegliwości).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/streetcom-purina ##

Streetcom odpowiada za przygotowanie kampanii, strategię działań, dobór i selekcję nano oraz mikro influencerów, a także kreację i produkcję materiałów.

Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października br. To kolejna realizacja Streetcom dla Nestlé.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały