SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stroer S.A. przejmuje Grupę Outdoor

Stroer Out-of-Home Media S.A. podpisała z Außenwerbung Dr. Heinrich Schuster S.A., Austria, umowę o przejęciu polskiej Grupy Outdoor. Tym samym Ströer S.A. zwiększa swój udział w polskim rynku wielkoformatowych mediów plakatowych z 19 na 32 procent. W ośmiu największych polskich miastach, z 33 procentowym udziałem w rynku, Ströer stał się numer jeden.

Poprzez ten zakup Stroer przejmuje 5.500 nośników reklamowych o formacie 12m2 (standard dla billboard'ów w Polsce) i otrzymuje prawa do oferowania nośników reklamowych znajdujących się w Warszawskim metrze. Łącznie w Polsce Ströer oferuje obecnie 14.118 billboard'ów o różnych formatach.

"Wraz z przejęciem popchnęliśmy konsolidację polskiego rynku Billboard'owege zdecydowanie naprzód. Tym samym znacznie zbliżyliśmy się do naszego celu, możliwości zaoferowania gospodarce zajmującej się reklamą sprawną silną narodową sieć", wyjaśnia Udo Müller, dyrektor zarządzający Grupy Stroer out of home media

Już przed rokiem Stroer przejął Plakat Technic, największego oferenta Billboard'ów w Warszawie. Wraz z aktualnym zakupem Stroer dysponuje w Warszawie ilością 4.800 sztuk Billboard'ów o powierzchni 12m2 oraz 50 procentowym udziałem w rynku. Wystawiona na sprzedaż firma AMS S.A., dotychczas numer jeden na rynku, posiada udział w wysokości 26 procent.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stroer S.A. przejmuje Grupę Outdoor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl