Studenci z pasją

Kampania społeczna w mediach studenckich

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wybrało Ogólnopolski Miesięcznik Studencki SEMESTR jako oficjalnego partnera wspierającego kolejną kampanię społeczną IAA - "Postaw na swoim" - tym razem ukierunkowaną na promowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów (poprzednia akcja IAA to "Pij mleko - będziesz wielki").

Od środy 3 listopada akcja "Postaw  na swoim" promowana jest na 142 uczelniach w Polsce w najnowszym wydaniu SEMESTRU - patrona prasowego odbywających się w dniach 3-6.11 Targów Książki Akademickiej ATENA 2004 oraz rozpoczynającego się pod koniec miesiąca (27.11-4.12) Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage 2004, jak i wielu innych wydarzeń typowo studenckich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana