SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces ARC Rynek i Opinia

Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia zajął pierwsze miejsce w rankingu firm badawczych godnych polecenia jako partner w biznesie przeprowadzonym przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)

W minionym roku obroty Instytutu ARC wzrosły o ponad 20%.

Poza tym, jak wynika z badania "Klienci Firm Badawczych 2004" ARC Rynek i Opinia jest postrzegana jako firma badawcza przestrzegająca kodeksów etycznych, realizują badania terminowo, mająca dobrą obsługę klienta. Jest też w pierwszej dziesiątce najbardziej znanych firm badawczych w Polsce.

"Bardzo nas cieszą wyniki tego badania szczególnie, że zauważalny jest duży postęp w stosunku do pierwszej fali badania, którą PTBRiO przeprowadziło w 2001 roku - mówi Adam Czarnecki, wiceprezes Instytutu ARC Rynek i Opinia. Wyrazem rozwoju naszej firmy  jest fakt, że w minionym roku obroty ARC przekroczyły próg 5 milionów złotych.

Z wyników  badania "Klienci Firm Badawczych 2004" przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii wynika, że rok 2005 będzie pomyślny dla branży badawczej. Ponad 50 % badanych respondentów - klientów firm badawczych - przewiduje wzrost wydatków na badania rynku w bieżącym roku.

Informacje o badaniu "Klienci Firm Badawczych 2004 przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii:
Badanie "Klienci firm badawczych" zostało zrealizowane w dwóch falach. Pierwsza fala przeprowadzona została na przełomie września i października 2001 roku. Druga fala zrealizowana została w październiku 2004 roku. Liczba zbadanych osób wyniosła 286.

W obu falach badanie było prowadzone techniką komputerowo wspomaganych wywiadów telefonicznych CATI.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces ARC Rynek i Opinia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl