SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces Clear Channel Poland

W 2004 roku firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła istotne zmiany jakościowe i ilościowe w sieci wakacyjnej Holiday Media

- Nasza oferta wakacyjna przeszła spore modyfikację, które wpłynęły na jej zasięg i poprawę dystrybucji. W efekcie odnotowaliśmy wyjątkowo duże zainteresowanie siecią wśród naszych klientów. Jeden z nich zakupił już połowę nośników dostępnych w sieci wakacyjnej Holiday Media, a inny zarezerwował pozostałe - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

W ramach zmian jakościowo-ilościowych jakie objęły sieć wakacyjną Holiday Media liczbę nośników i ich dystrybucję dostosowano do specyfiki danej miejscowości, zoptymalizowano odległości pomiędzy nośnikami oraz sposób rozmieszczenia tablic dostępnych na plażach. Oznacza to, że powierzchnie ekspozycyjne nie będą ustawiane na całej długości plaż jak w roku ubiegłym, ale zostaną skoncentrowane na obszarach najbliższych wejść i wyjść.

W 2003 roku sieć liczyła 21 miast, w tegorocznej ofercie jest ich 36. Nie znaczy to jednak, że w sposób automatyczny miejscowości z 2003 roku pozostały w sieci Holiday Media. Zmiany poprzedziła wnikliwa analiza atrakcyjności poszczególnych kurortów nadmorskich.

- Naszym celem było zlokalizowanie powierzchni ekspozycyjnych w miejscach, gdzie w miesiącach wakacyjnych - lipcu i sierpniu - skupia się ruch turystyczny. Tylko w takich miejscowościach pozostawiono nośniki, a latem zostaną dostawione nowe. - wyjaśniła Anna Nowakowska-Godun.

Po restrukturyzacji sieci wakacyjnej nośniki pozostały m.in.: w Ustce, Kołobrzegu, Łebie, Juracie, Świnoujściu, Mielnie, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Dziwnowie, Mrzeżynie, Unieściu, czy Niechorzu. Dodatkowo włączone znalazły miejscowości takie jak m.in.: Krynica Morska, Darłowo, Jantar, Rogowo, Sztutowo, Stegna, Łazy, Chłopy, Gąski. Wszystkie te kurorty zajmują najwyższe miejsca w rankingach miejscowości nadmorskich.* Sieć wakacyjna obejmuje wyłącznie te kurorty, które cieszą się największym zainteresowaniem wczasowiczów oraz te, w których w okresie wakacyjnym organizowane są spektakularne wydarzeń kulturalno-rozrywkowe oraz sportowe w rodzaju: Wakacyjnego Festiwalu Gwiazd, "Lata z Radiem", turniejów m.in. piłki siatkowej na plaży czy regat.

Holiday Media to sieć sezonowa dostępna w portfolio firmy Clear Channel Poland. W obrębie tej sieci znajdują się tablice reklamowe o formacie 1,8 x 1,2m usytuowane w kurortach nadmorskich zarówno na plażach, jak również w najważniejszych punktach miejscowości - w ich centrach, na deptakach, przy ciągach handlowych i centrach rozrywki. Cała sieć liczy 956 powierzchni ekspozycyjnych zlokalizowanych w 36 kurortach nadmorskich wzdłuż całej długości polskiego wybrzeża.

Dołącz do dyskusji: Sukces Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl