SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces MPG Media

MPG Media Planning wygrał budżet firmy Akapol

MPG Media Planning wygrał budżet firmy Akapol - właściciciela marek Kropelka, Poxilina, Poxipol, który aktualnie przygotowuje wprowadzenie na rynek nowego produktu - Ośmiorniczka. Zdobycie budżetu oparte było o przegląd ofert dokonanych przez przedstawicieli firmy Akapol wspieranych przez zagranicznych konsultantów mediowych. W związku ze zdobytym budżetem MPG Media Planning jest w trakcie przygotowywania kolejnej kampanii produktów firmy Akapol.

"MPG Media Planning zostało zdecydowanie docenione za zarówno sztukę strategicznego planowania kampanii, ale i wysiłki włożone w implementację mediową. Satysfakcja z naszej strony jest bardzo duża, gdyż konsultanci firmy Akapol, dla której działania marketingowe są równie ważne jak procesy produkcyjne, wyraźnie podkreślali wysoką jakość warsztatu polskiego oddziału MPG na tle zarówno innych polskich struktur mediowych, ale również odnosząc się do sztuki planowania mediów stosowanych na innych rynkach" - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces MPG Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl