Sukces MPG Media Planning

MPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera (Danone).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Już po raz drugi MPG Media Planning  (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej, oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.

„Bardzo cieszy nas fakt, że mamy możliwość już drugi rok pracować z Polską Wodą. Jest to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o tym, że Klienci ufają naszym doświadczeniom i chcą do nas wracać” – powiedział Jacek Dzięcielak CEO MPG Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego