SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Onet.pl

Serwis www.samoloty.onet.pl przekroczył kwotę miliona złotych wpływu za bilety kupione przez Internautów od początku tego roku (styczeń-kwiecień 2002).

W tym czasie Onet.pl przeprowadził kilka akcji promocyjnych, zachęcających do zakupu w Internecie. W styczniu były to "Dni Odlotowych Cen" z British Airways, w lutym walentynkowa promocja z KLM, w marcu akcja z Austrian Airlines i "Wiosna w Ameryce" z British Airways, w kwietniu promocja wiosenna z LOTem. Szczególnie spektakularna okazała się zimowa promocja prowadzona z brytyjskim przewoźnikiem, kiedy to użytkownicy Onet.pl w ciągu trzech dni kupili bilety lotnicze za ponad 300000 złotych.

Onet.pl SA jest agentem IATA. Mechanizm sprzedaży działa w oparciu o system Worldspan (z informacji tej firmy korzysta 22000 agencji turystycznych i biur podróży). W Onet.pl codziennie oferowane jest on-line 27 milionów połączeń na całej kuli ziemskiej. Atrakcyjność serwisu podnoszą oferty specjalne z cenami niższymi od stawek publikowanych, oraz natychmiastowa rezerwacja z możliwością dostawy biletu kurierem do domu klienta w ciągu 24 godzin. Wygodę transakcji zapewnia system OnetPortfel, nie wymagający używania przy zakupie on-line karty kredytowej, natomiast w przypadku płatności kartą autoryzacja i rozliczenie odbywa się za pośrednictwem połączenia w systemie CitiConnect, szyfrowanego kluczem o długości 128 bitów.

W odróżnieniu od innych funkcjonujących w Polsce systemów sprzedaży e-travel serwis samoloty.onet.pl jest klasycznym serwisem on-line. Klient ma zapewnione wsparcie telefoniczne, ale de facto wyszukiwanie oferty i transakcje mają miejsce w Sieci. Ponad milion złotych wpływu za same bilety lotnicze, wygenerowany przez serwis www.samoloty.onet.pl jest istotnym sukcesem rynkowym.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces Onet.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl