SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Super Express” podniósł cenę

Cena egzemplarzowa większości wydań dziennika „Super Express” (Grupa ZPR Media) wzrosła o 20 groszy.

O 20 groszy, 2,70 do 2,90 zł, podrożały wydania „Super Expressu” w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i wydania sobotnio-niedzielne. Natomiast wydanie piątkowe bez zmian kosztuje na razie 2,99 zł.

Poprzednio „Super Expressu” podrożał w połowie ub.r., w poszczególne dni jego cenę podwyższono o 49-50 groszy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 74 968 egz., o 14,9 proc. mniej niż przed rokiem.

Spółka Time, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 2,6 proc. do 292,84 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 36,17 mln zł do 16,87 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Super Express” podniósł cenę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ach!
"Ta wiadomość rozrywa serce i sprawia, że łzy cisną się do oczu". "Gdy to przeczytaliśmy, zbieraliśmy szczęki z podłogi". I tak dalej...
odpowiedź
User
Circus
Wyższa cena = (jeszcze) niższa sprzedaż.
odpowiedź
User
Boki
A ja dziś widziałem w Lidlu lidlowe czipsy za 5, 59, a było 4,99. Nie mówiąc, że całe lata były po 2,99. Kraj złodziei
odpowiedź