SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świat się kręci wokół pizzy” - Domino’s Pizza z nową identyfikacją (wideo)

Domino’s Pizza wprowadza w Polsce nową komunikację wizualną, przygotowaną przez agencję Brands Alive. Obejmuje ona również serwis internetowy entuzjascipizzy.pl.

W ramach zmiany komunikacji Domino’s Pizza przygotowano nowy wygląd jej pudełek na pizzę, ulotek i menu oraz odświeżono serwis entuzjascipizzy.pl. Identyfikacja jest oparta na wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy oraz jasnych, żywych kolorach i czytelnych opisach. Nowe hasło marki brzmi „Świat się kręci wokół pizzy”.



- Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko uspójnienie wyglądu strony internetowej, pudełek, menu i materiałów reklamowych, ale przede wszystkim ocieplenie wizerunku marki - wyjaśnia Maciej Jania, dyrektor zarządzający Domino’s Pizza w Polsce. Identyfikacja została wprowadzona tylko na polskim rynku, a przygotowała ją agencja Brands Alive. - Jesteśmy marką globalną, dlatego też uwzględnianie specyfiki lokalnej jest wyjątkowo ważnym elementem naszej strategii - podkreśla Jania

Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci wokół pizzy” - Domino’s Pizza z nową identyfikacją (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
łocieplenie marki?? to do mikrofali wlozyc :)
poprawia sie niedorobki,i tyle
odpowiedź
User
alleman
Słabizna.
Taka marka, a tak niski poziom realizacji.
Żadnych inowacji, zero kreacji.
Tylko kopie.
Widać: cena gra rolę!
Agencja do zmiany. Już się skompromitowała brakiem pomysłu na markę. A pole do popisu jest wielkie, co pokazują wcale nie gigadrogie kreacje światowe.
odpowiedź
User
pfff
rzeczywiście... jakież to przewrotne i zaskakujące... Od razu mje cieplej..
odpowiedź