SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży

W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.

Article

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 134 057 egz. i w porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 1,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 25,65 proc. i wyniosła 79 319 egz.

Natomiast wśród miesięczników o tematyce historycznej na pozycji lidera uplasował się magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), którego sprzedaż ogółem wyniosła 31 475 egz.

We wrześniu br. miesięcznik ten wpisany został do rejestru tytułów kontrolowanych przez ZKDP - do bazy Związku trafiły tegoroczne wyniki rozpowszechniania tego pisma (więcej na ten temat).

Drugie miejsce zajął magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy w sierpniu br. wyniósł 24 216 egz.

Z kolei trzecie miejsce należało do magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 22 813 egz., po spadku o 42,89 proc.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

169 968

134 057

134 057

180 005

136 778

136 778

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

134 000

79 369

79 319

160 100

106 732

106 682

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

60 000

31 575

31 475

-

-

-

Focus Historia

49 998

24 216

24 216

-

-

-

Newsweek Polska Historia

57 995

22 813

22 813

55 985

39 945

39 945


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wśród pism popularnonaukowych i historycznych najwięcej zyskał magazyn „Świat Wiedzy”. Z kolei najwięcej stracił „Newsweek Historia” - było to 17,47 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Świat Wiedzy

169 968

134 057

134 057

159 973

105 410

105 410

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

134 000

79 369

79 319

166 970

94 327

94 277

Wirtualnemedia.pl

W Sieci Historii

60 000

31 575

31 475

59 939

30 118

30 018

Focus Historia

49 998

24 216

24 216

55 000

26 832

26 832

Newsweek Polska Historia

57 995

22 813

22 813

59 998

27 643

27 643

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sehn
"W sieci historii" najlepszy magazyn historyczny w ... historii! Poziom dla innych nieosiągalny!
odpowiedź
User
gawor
a czego nie ma notowań Historia Do Rzeczy ?
odpowiedź
User
paula
W siecie historii rzeczywiscie poziomiem in plus odstaje od reszty, dodatkowo tematyka jest nowa, tam sa teksty ktorych niegdzie indziej nie ma zarowno jesli chodzi o autorow jak i tematyke. Powinni moze tylko poprawic niektore grafiki i dodac wiecej map, wykresow, itp.
odpowiedź