SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Melodia "What a Wonderful World" w świątecznej kampanii Lego

Producent klocków Lego ruszył z kampanią reklamową nawiązującą do świąt Bożego Narodzenia. Motyw muzyczny nawiązuje do hitu Louisa Armstronga "What a Wonderful World".

Article

Nowa kreacja jest częścią znanej już kampanii „Rebuild the World” i opowiada o rodzinach, które razem budują i bawią się w świecie, który może powstać tylko dzięki zabawie klockami Lego.

"What a Wonderful World" w reklamie Lego

Zabawna fabuła nawiązuje do nowej aranżacji "What a Wonderful World", która ma na celu podkreślić radosne postrzeganie świata przez dzieci. Utwór został nagrany z udziałem Orkiestry Filharmonii Praskiej.

- W tym roku mogliśmy zobaczyć, jak wiele rodzin spędzało czas na wspólnej zabawie klockami. Rodzice mieli szansę doświadczyć i docenić, jak dzieci budują, rozkładają i przebudowują otaczający je świat za pomocą klocków LEGO. Chcemy zainspirować do zabawy ludzi w każdym wieku i wyzwolić ich kreatywność w tym sezonie świątecznym - komentuje Julia Goldin, dyrektor ds. marketingu Grupy Lego.

Podczas wspólnej zabawy klockami Lego rodziny będą mogły również posłuchać przygotowanych przez Spotify ścieżek dźwiękowych inspirowanych zainteresowaniami i ulubionymi motywami z kampanii. Przykładami są playlisty inspirowane Lego Star Wars, szybkimi pojazdami czy stworzone z myślą o miłośnikach zwierząt.

Kampania świąteczna została stworzona przez wewnętrzną agencję Lego. W pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnego rodzaju kanałach, m.in. telewizję, digital, Spotify, outdoor, e-commerce oraz w sklepach Lego.

Spot reklamowy został stworzony przez m.in. twórców The Bobbsey Twins from Homicide. Produkcją zajęło się studio Blink, postprodukcją Framestore London.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Melodia "What a Wonderful World" w świątecznej kampanii Lego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl