Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Motywem przewodnim świątecznego klipu reklamowego Ceneo jest magia. Reklama (w wersjach 30 i 15 sekund) pokazuje widzom fabrykę prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu reklamowanego serwisu. Tak jak w ubiegłym roku, w kampanii występuje postać rezolutnej Zosi.

- W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas - wyjaśnia Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.

Kampania trwa od 5 listopada do 21 grudnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Spot można oglądać na oficjalnych profilach Ceneo.pl w serwisach YouTube i Facebook. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie.

Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej