Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Motywem przewodnim świątecznego klipu reklamowego Ceneo jest magia. Reklama (w wersjach 30 i 15 sekund) pokazuje widzom fabrykę prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu reklamowanego serwisu. Tak jak w ubiegłym roku, w kampanii występuje postać rezolutnej Zosi.

- W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas - wyjaśnia Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.

Kampania trwa od 5 listopada do 21 grudnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Spot można oglądać na oficjalnych profilach Ceneo.pl w serwisach YouTube i Facebook. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie.

Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję