Światowy Dzień Telewizji pod hasłem "Telewizja robi różnicę"

21 listopada po raz dwudziesty czwarty obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. To data ustanowiona przez Organizację Narodów Zjednoczonych w ramach docenienia roli, jaką pełni telewizja, która zwraca uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Światowy Dzień Telewizji pod hasłem "Telewizja robi różnicę"

Tegorocznym obchodom towarzyszy hasło "TV makes a difference" ("Telewizja robi/czyni różnicę"), które mają zwrócić uwagę, że telewizja jako medium pomaga w kreowaniu zmian w społeczeństwie, zwraca uwagę na istotne tematy, takie jak dyskryminacja rasowa, mowa nienawiści czy zmiany klimatyczne. Pełni funkcję informacyjną, odgrywa również ważną rolę we wspieraniu osób prywatnych i firm podczas trwającej pandemii COVID-19.

W dniu święta telewizji przypada również czwarta rocznica uruchomienia platformy tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv powołanego przez TVN Media. Ma ona dostarczać wiedzy, aktualnych danych z Polski i ze świata na temat efektywnej komunikacji marketingowej.

- Ten rok jest szczególnie wymagający; musimy szybko reagować i adaptować się do nieoczekiwanych zmian na rynku. Stąd nie zwalniamy tempa. Prezentujemy światowej klasy rozwiązania marketingowe, ale stawiamy też na lokalne projekty, jak np. cykl #ChallengingTime, do którego zaprosiliśmy przedstawicieli największych domów mediowych na polskim rynku – tłumaczy Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV, TVN Media.

Platforma TVN Media zwraca uwagę, że dzięki zaangażowaniu stacji telewizyjnych na przykład w nagłośnienie ruchu Black Lives Matter, akcja zyskała rozgłos i większą rzeszę zwolenników. W ramach październikowej akcji Black History Month większość brytyjskich nadawców telewizyjnych, takich jak BBC, ITV i Channel 4, zadeklarowało promowanie i rozpowszechnianie programów historycznych, filmów dokumentalnych oraz seriali opartych na faktach i dziennikarstwie śledczym badającym tematy rasizmu. Ponadto, w programie Channel 4 „The School That Tried To End Racism” przy pomocy eksperymentów naukowych zaprezentowano nieświadome uprzedzenia rasowe, z jakimi spotykają się uczniowie Glenthorne High School w południowym Londynie.

Kolejny rok działalności platformy to również dalsza współpraca ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach prowadzonych projektów marketerzy oraz członkowie SAR, związani z Effie Awards, dzielą się swoją wiedzą i opiniami a ramach cyklu #opiniejuroraeffie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]