SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki „Świerszczyk”

„Świerszczyk Labirynty” i „Świerszczyk. Znajdź różnice” - to dwa nowe magazyny dla dzieci, które wydaje Nowa Era. Pierwszy pojawił się na rynku w styczniu, drugi będzie mieć premierę 1 lutego br. W tym roku pojawią się cztery wydania każdego z tytułów.

Okładki pierwszych numerów „Świerszczyk. Znajdź różnice” i „Świerszczyk Labirynty”Article

„Świerszczyk Labirynty” i „Świerszczyk. Znajdź różnice” przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (4-9 lat), mają zróżnicowany poziom trudności poszczególnych zadań. Każde z nich zawiera także grę planszową.

Oba magazyny będą miały nakład po 34 tys. egzemplarzy, w tym roku ukażą się cztery numery każdego z pism. Nowa Era prognozuje sprzedaż pierwszych numerów na poziomie co najmniej 13 tys. egzemplarzy. Cena okładkowa obu magazynów to 14,9 zł, a objętość - 52 strony. Tytuły będą kolportowane w sieciach Kolporter, Empik i Ruch.

Redaktorką naczelną obu nowych pism jest Małgorzata Węgrzecka, a redaktorką prowadzącą magazynu „Świerszczyk. Znajdź różnice” - Maja Zawistowska. Za projekt gier odpowiada Filip Haka.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dla nauczycieli przedszkolnych Nowa Era szykuje specjalne scenariusze lekcji z wykorzystaniem treści z magazynów.

Labirynty i rysunkowe ćwiczenia

„Świerszczyk Labirynty” to 52 strony z wciągającymi labiryntami i zagadkami. Tematem przewodnim pierwszego numeru jest las tropikalny. Za aktywności dla dzieci odpowiedzialna jest Karolina Haka-Makowiecka, ilustracje tworzą Agnieszka Antoniewicz i Marcin Bruchnalski.

„Świerszczyk. Znajdź różnice” to magazyn z rysunkowymi zadaniami ćwiczącymi spostrzegawczość. Premierowy numer dotyczy udomowionych zwierząt. Twórczynią aktywności jest Monika Hałucha, magazyn jest ilustrowany przez Anitę Graboś i Marcina Bruchnalskiego.

Obie premiery są wspierane działaniami reklamowymi online, a także w punktach sprzedaży prasy. Dodatkowa kampania obejmie także ponad 10 tys. obecnych prenumeratorów pism z rodziny „Świerszczyka”, w tym szkoły i przedszkola.

Wszystkie tytuły Nowej Ery skierowane są do rodziców, którym zależy na dostarczaniu dzieciom wartościowych treści, stanowiących połączenie oryginalnych tekstów, pięknych ilustracji, sporej dawki humoru i zadań logicznych. Świadoma grupa odbiorców, duża liczba prenumeratorów oraz wyjątkowa formuła pism, sprawiają, że magazyny cieszą się ciągle wzrastającym zainteresowaniem reklamodawców. Troszcząc się jednak o potrzeby młodych czytelników, wydawnictwo przyjęło zasadę, że liczba stron reklamowych w tytułach będzie ograniczona.

Nowa Era ma pięć tytułów pod marką „Świerszczyk”

Portfolio Nowej Ery obejmuje teraz pięć tytułów - wśród nich znajdują się również: kultowy „Świerszczyk” - najstarszy w Polsce magazyn dla dzieci oraz dwa kwartalniki wprowadzone na rynek na początku 2021 roku - „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” z grami i zabawami logicznymi oraz magazyn o zwierzętach „Świerszczyk Reporter”, którego ambasadorem i jednym z autorów jest znany przyrodnik Marcin Kostrzyński. Bardzo dobra sytuacja rynkowa tych magazynów jest jednym z powodów wprowadzenia przez Nową Erę dwóch nowych tytułów do sprzedaży.

Czytaj też: Egmont wprowadza magazyn inspirowany kanałem dla dzieci na YouTubie

„W 2021 roku przychód ze sprzedaży naszych tytułów prasowych dla dzieci wzrósł o 20 proc. Według danych ZKDP za pierwsze 3 kwartały 2021 roku średnia miesięczna sprzedaż »Świerszczyka« wynosiła ponad 30 tys. egzemplarzy - od 2020 roku jesteśmy więc nieustająco jednym z liderów listy. Także »Świerszczyk Reporter« i »Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki« nie zawiodły naszych oczekiwań. Średnia sprzedaż każdego numeru wyniosła w ubiegłym roku 15 tys. egzemplarzy, przy nakładzie 33 tys. egz.” - komentuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.

„To doskonały wynik, biorąc pod uwagę, że nadal jesteśmy jedynym wydawcą z czołówki listy ZKDP, który konsekwentnie nie wspiera sprzedaży dołączanymi gadżetami, nie stoi też za nami żadna licencja. Rodzice to doceniają - rok 2021 przyniósł również kolejny, tym razem 5-procentowy wzrost przychodu ze sprzedaży w prenumeracie - stało się tak m.in. dzięki nowym łączonym ofertom, obejmującym trzy wspomniane wcześniej tytuły. Ofertę łączoną wybrało aż 25 proc. prenumeratorów” - dodaje Eliza Amanowicz.

Wydawnictwo edukacyjne Nowa w 2020 roku osiągnęło wzrost przychodów o 22,2 proc. do 462,26 mln zł oraz zysku netto z 79,42 do 100,76 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki „Świerszczyk”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej 59
Po by zamknęło ale zobaczcie PiS otwiera!! To się nazywa dobrze prowadzony biznes, za po by tego nie było!!
odpowiedź