Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców

Producent oprogramowania Symfonia rusza z kampanią marketingową “Optymizacja” oraz programem wsparcia cyfryzacji małych i średnich przedsiębiorstw. Działania realizuje agencja SEC Newgate CEE razem z domem mediowym MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców

Producent oprogramowania dla biznesu Symfonia rusza z ogólnopolską kampanią marketingową „Optymizacja”, promującą cyfryzację w sektorze MŚP.

Punktem centralnym projektu jest Pakiet Wsparcia dla Firm o wartości 2 mln zł. Mogą z niego skorzystać przedsiębiorstwa, które ze względu na pandemię zwlekały do tej pory z decyzją o inwestycji w cyfryzację biznesu.

Ideą kreatywną kampanii jest „proces optymizacji”, czyli rozwoju biznesu w możliwie najlepszych warunkach dzięki wsparciu nowoczesnych technologii, w przypadku Symfonii oprogramowania biznesowego.

Punktem centralnym kampanii marketingowej jest strona internetowa optymizacja.pl, poprzez którą przedsiębiorcy zainteresowani cyfryzacją mogą uzyskać informacje o możliwym wsparciu.

„Optymizację” będzie można zobaczyć i usłyszeć w mediach ogólnopolskich. Kampania jest oparta o działania zasięgowe, zakładające m.in. reklamy radiowe, content marketing, reklamy displayowe oraz remarketing.Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR i kreację koordynuje agencja SEC Newgate CEE – pomysłodawca kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA