Szymon Olejniczakowski szefem new business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko new business directora. Poprzednio pełnił taką samą funkcję w Loyalty Point.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Szymon Olejniczakowski szefem new business w Focus Media Group
Szymon Olejniczakowski

Olejniczakowski będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy. Przed dołączeniem do firmy odpowiadał za działania new business w spółce Loyalty Point.

Z branżą marketingową Olejniczakowski związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał, zajmując się pozyskiwaniem klientów m.in. dla agencji  BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker czy HealthWay.

Focus Media Group to niezależny holding agencji reklamowych, pracuje m.in. dla PZU, Dell EMC, Telewizji Polsat, Mercedes-Benz, Brown-Forman, Philip Morris Polska Distribution, Velux, Bouygues Immobilier Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]