SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu

Agencja Performics należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg operatora T-Mobile Polska na obsługę działań marketingowych w zakresie digital performance marketingu. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z telekomem.

Article

Agencja zajmie się obsługą strategiczną, zakupem i optymalizacją kampanii oraz działań efektywnościowych (m.in.: SEM, e-mailing, display, afiliacje, cashbacks, mobile, programmatic buying, partnerstwa e-commerce).

Decyzja o wyborze Performicsa oznacza kontynuację wieloletniej współpracy pomiędzy firmami. Kontrakt ma charakter długoterminowy.

Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu firmy nie ujawniły.

W obecnej kampanii reklamowej T-Mobile występuje aktorka Magdalena Boczarska, która wciela się w rolę sfrustrowanej klientki oczekującej na połączenie z infolinią.

Wcześniej firma w podobnym tonie reklamowała video bez limitów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl