T-Mobile wygrał przetarg na obsługę administracji państwowej. Dostarczy 32,2 tys. kart SIM

Po raz trzeci z rzędu operator sieci T-Mobile Polska zwyciężył w przetargu, którego przedmiotem było dostarczenie Centrum Obsługi Administracji Rządowej usług mobilnej telefonii oraz transmisji danych. Całkowita wartość kontraktu to ponad 47,6 mln złotych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej umowy T-Mobile będzie kontynuował świadczenie usług telekomunikacyjnych dla 137 jednostek administracji państwowej, zapewni 21 900 aparatów (telefonów lub modemów) oraz 32 268 kart SIM wraz z usługą transmisji danych. W zależności od potrzeb, operator zobowiązał się także w ramach kontraktu do dostarczenia dodatkowych 16 000 kart SIM oraz 9 800 urządzeń. Umowę podpisano 20 września br., obowiązywać będzie przez kolejne 24 miesiące.

To kolejny, trzeci już, wygrany przez T-Mobile przetarg na usługi mobilnej telefonii i transmisję danych dla COAR; poprzedni przetarg operator wygrał w 2019 roku. Wśród docelowych klientów, objętych umową, znajdują się m.in. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Prokuratury Krajowej, Ministerstwo Finansów, MSWIA, GDDKIA, GUS, UKE czy UOKIK. T-Mobile za określone w specyfikacji usługi zaproponował cenę 47 715 112,81 złotych brutto, wygrywając m.in. z Orange Polska.

Przetarg ogłoszony został 28 grudnia 2020 roku, ale m.in. ze względu na dużą liczbę pytań i obszerną korespondencję (łącznie SIWZ oraz dodatkowa wymiana dokumentów liczyły ponad 167 stron) między oferentami a COAR, finalnie rozstrzygnięty został dopiero 11 sierpnia.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska