SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-MobileCloud - przestrzeń dla biznesu w chmurze od T-Mobile

Sieć komórkowa T-Mobile uruchomiła platformę T-MobileCloud, dzięki której przedsiębiorcy mogą zamawiać usługi oraz przenieść ich obsługę do środowiska chmury obliczeniowej.

T-MobileCloud to rozwiązanie oferowane przez T-Mobile właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw, które pozwala na zamawianie oraz korzystanie z programów, aplikacji i usług IT w środowisku chmury obliczeniowej.

Dostęp do platformy jest możliwy z dowolnego miejsca oraz z każdego urządzenia z zainstalowaną przeglądarką internetową. Dla klientów posiadających smartfony lub tablety przygotowana została specjalna aplikacja.

Klienci po zalogowaniu się do T-MobileCloud będą rozpoznawani po ich numerze telefonu lub adresie e-mail i w ten sposób będą mogli zamawiać interesujące ich produkty IT. Zostaną one dodane do ich faktury za usługi telekomunikacyjne w T-Mobile.

Ponadto T-Mobile oferuje klientom wsparcie techniczne związane z obsługą i konfiguracją usług dostępnych na platformie T-MobileCloud.

Dołącz do dyskusji: T-MobileCloud - przestrzeń dla biznesu w chmurze od T-Mobile

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Loner
Są już cenniki, bez zobowiązań czasowych wychodzi 6zł za 5GB przestrzeni, w przypadku firm będzie ok, większe bezpieczeństwo niż przy darmowych dyskach.
odpowiedź
User
Billbox24
Dlaczego Billbox24 jest idealnym rozwiązaniem dla dystrybutorów usług telekomunikacyjnych? Ponieważ jest to aplikacja, która pozwala z jednej strony na zwiększenie własnych przychodów poprzez optymalizację procesu rozliczeń z klientami, z drugiej zaś – na usprawnienie współpracy z zarządcą nieruchomości i pośrednictwo w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.

Mnogość parametrów rozliczeń powoduje, iż po pierwsze, wydłuża się czas związany z pracą nad nimi, a po drugie, znacznie zmniejszają się dochody, ponieważ brakuje przejrzystości w kontroli nad kwestiami organizacyjnymi.

Billbox24 pozwoli na pełną automatyzację czynności związanych z zarządzaniem siecią sprzedaży usług telekomunikacyjnych, uwalniając dystrybutorów od pracy ręcznej, polegającej na przepisywaniu danych do narzędzi analitycznych. Nie tylko usprawni to ich działania, ale także podniesie komfort współpracy z zarządcami nieruchomości i użytkownikami końcowymi.

Automatyzacja zaczytywania danych jest tylko jedną z funkcjonalności. System będzie posiadał możliwość automatycznej weryfikacji oraz chronologicznego szeregowania importowanych treści według dat, a następnie przyporządkowywania płatności do aktualnych należności od klientów końcowych, wynikających z podpisanych umów. Wpłynie to w znacznym stopniu na oszczędność czasu i zmniejszenie liczby błędów w procesie sprawdzania stanu rachunków oraz historii transakcji.

W pracach administracyjnych niezwykle istotne jest wyznaczenie reguł monitorowania terminowości płatności, a także wystawianie dokumentów o charakterze formalnym, wzywających do zapłaty. Billobox24 pozwala określić po ilu dniach przed lub po terminie zapłaty system powinien przesłać użytkownikowi powiadomienie. Zamiast niego możliwe jest również generowanie dokumentu dotyczącego płatności klienta końcowego.

Inną upraszczającą cały proces komunikacji cechą jest możliwość konfigurowania ścieżki obsługi umów dotyczących usług telekomunikacyjnych zawieranych z klientem końcowym. Umowa będzie mogła przybierać rozmaite kształty w zależności od preferencji dostawcy usług telekomunikacyjnych.

Dzięki złożoności algorytmów programistycznych aplikacja umożliwi dostawcy usług konfigurację systemu prowizyjnego. Ważnym aspektem tej funkcjonalności będzie automatyczne rozliczanie prowizji w oparciu o informację na temat podpisanych umów oraz bieżące regulowanie zobowiązań przez klientów.

Jeśli chcesz nas sprawdzić, zapraszamy na: www.billbox24.pl
odpowiedź