Program „Tak jest” pokazywany jest w dni powszednie o godz. 18.00. Średnia widownia cyklu w okresie od 4 stycznia do 7 kwietnia 2021 roku wyniosła 691 tys. osób, co przełożyło się na 5,58 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 3,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 11 lutego. Jego średnia widownia wyniosła 828 tys. osób.

Dla porównania, cykl „Tak jest”, emitowany w okresie od 7 stycznia do 8 kwietnia ub.r. oglądało 669 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 5,21 proc., 3,26 proc. i 3,40 proc. Audycja zyskała 22 tys. widzów.
Kanał TVN24 w paśmie nadawania wygrywa walkę o widza z konkurencyjną stacją TVP Info, której udział wynosi wówczas 2,99 proc. Gorzej od obu kanałów radzi sobie Polsat News (1,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 jest liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych.
„Tak jest” to codzienny magazyn informacyjno–publicystyczny Andrzeja Morozowskiego z udziałem obserwatorów i uczestników życia politycznego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/643-tys-widzow-programu-krzysztofa-skorzynskiego-tvn24-liderem,7170365743188097a ##