SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niemal milion widzów reaktywowanego programu „Tak to leciało!” w TVP2

Pierwsze trzy odcinki reaktywowanego teleturnieju „Tak to leciało!” oglądało średnio 979 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej ZawadaArticle

Dwójka reaktywowany teleturniej „Tak to leciało!” pokazuje w niedziele o godz. 16.15, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 września) wyniosła 979 tys. widzów, co przełożyło się na 10,09 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 1,12 mln osób.

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.

Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.

Dziesiąty sezon reaktywowanego cyklu prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Telewizja Polska od razu zdecydowała się na realizację dwóch sezonów show. Jedenasty do emisji najprawdopodobniej trafi wiosną 2023 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Niemal milion widzów reaktywowanego programu „Tak to leciało!” w TVP2

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
Niestety nie da się tego oglądać. Nie wiem jaki grafoman to reżyseruje ale po ilości tancezy i sposobu ich ekspozycji stawiam że to ten sam dzban co Jaka to melodia.
Widać ogrom nakładów całkowicie beż sensu dla takiej formy. Nie zdziwię się jak koszt odcinka przekracza 400 tys zł.
odpowiedź
User
Klara
Straszna wiocha za gruba kasę.nie do przebrnięcia.
odpowiedź
User
Marianka
Od 3 lat endemol próbował to wcisnąć tvp, nawet zrobił u nich casting i widać łyknęli jak pelikany.
odpowiedź