SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tancerka Dorota Czaja w kampanii Top Secret, Troll i Drywash (foto)

Twarzą jesienno-zimowej kampanii reklamowej ubrań Top Secret, Troll i Drywash (wszystkie marki należą do firmy Redan) będzie tancerka Dorota Czaja. Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Szymon Brodziak.

Tancerka Dorota Czaja w kampanii Top Secret, Troll i Drywash (foto)

Dorota Czaja - znana m.in. z seriali „Tancerze”, „Pierwsza Miłość” i „Niania” oraz teledysków, od roku prowadząca program „Przymierzalnia” w ZigZap - w kampanii odzieży Top Secret, Troll i Drywash wciela się w rolę zmysłowej, seksownej kobiety. Poszczególne fotografie - wykonane przez Szymona Brodziaka - pokazują ją w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami.

>>> ZOBACZ ZDJĘCIA - tancerka Dorota Czaja i modele

Kampania - podobnie jak jesienne kolekcje reklamowanych w niej ubrań - jest skierowana do młodych, aktywnych ludzi, stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym. W ramach akcji zdjęcia z Dorotą Czają w połowie sierpnia znajdą się na witrynach 148 salonów Top Secret & Friends i Top Secret oraz 30 salonów marki Troll. Forografie zostaną wydrukowane na tkaninie, co ma sprawiać wrażenie efektu3D.

Na wrzesień i październik planowane są działania w mediach. Redan jak na razie nie ujawnia szczegółów dotyczących tego etapu kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tancerka Dorota Czaja w kampanii Top Secret, Troll i Drywash (foto)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
rewelacja!!!
8 8
odpowiedź
User
Troll
Szkoda tylko że w tym Redanie nie liczą się z ludźmi którzy tam pracują!! Co za wstyd pracować po 180 godzin w miesiącu i zarobić tylko 1100 zł!!!
8 8
odpowiedź
User
oltv
Szkoda, bo Przymierzalni już niestety nie ma. Ciągle jakieś zmiany w kanałach telewizyjnych. Czy to kryzys, oszczędności czy po prostu zmiany w programach, nie zawsze na korzyść?
8 8
odpowiedź