SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe „Tylko muzyka” i „Mega Hit”

W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 4,8 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy show „Tylko muzyka. Must be the music” i filmach z cyklu „Mega Hit”.

Ceny reklam przy „Tylko muzyka. Must be the music” wynoszą od 41 do 71,8 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto spotów 30-sekundowych). To wyraźnie mniej niż przed rokiem, kiedy reklamy przy muzycznym show kosztowały od 51,1 do 82,5 tys. zł.

>>> „Tylko muzyka liderem oglądalności programów talent-show

Wśród nowych programów rozrywkowych najdroższy dla reklamodawców jest „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, przy którym spoty kosztują od 42,1 do 57 tys. zł. Na reklamę przy emitowanym przed rokiem w tym paśmie (piątek po godz. 20) „Tylko taniec. Got to dance” trzeba było wydać od 30,6 do 38,5 tys. zł.

>>> „Taniec z Gwiazdami” stracił widzów, ale pozostał liderem

Ceny reklam przy sobotnim show „Twoja twarz brzmi znajomo” wynoszą od 14,8 do 55,9 zł, przy wtorkowym „Hell's kitches - Piekielna kuchnia” - od 40,4 do 44,5 tys. zł, natomiast przy środowym „Top Chef” - od 38,6 do 46,4 tys. zł.

Spoty przy filmach z poniedziałkowego cyklu „Mega Hit” kosztują od 41,2 do 70,1 tys. zł, czyli prawie tyle samo co przed rokiem, gdy ich ceny wynosiły od 45,2 do 71,5 tys. zł. Za reklamę przy „Pierwszej miłości” należy zapłacić od 38,7do 59,1 tys. zł (wobec 38-44,7 tys. zł rok temu), przy „Przyjaciółkach” - od 35,8 do 49 tys. zł (przed rokiem: od 29,9 do 47,9 tys. zł), przy „Świecie według Kiepskich” - od 22,9 do 49,5 tys. zł (rok temu: od 25,7 do 40 tys. zł), natomiast przy „To nie koniec świata” - od 38,7 do 38,9 tys. zł.

>>> „Top Chef 2” ogląda 1,65 mln widzów, Polsat przegrywa z konkurencją

Reklamy przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztują od 17,2 do 58,3 tys. zł, przed serwisem sportowym - od 22,2 do 55,5 tys. zł, a przed prognozą pogody - od 27,9 do 54,4 tys. zł. To dużo więcej niż przed rokiem, gdy za spoty w tych pasmach trzeba było zapłacić maksymalnie 37,6 tys. zł, 39,1 tys. zł i 41,9 tys. zł.

Polsat zaczął sprzedaż kwietniowej oferty reklamowej jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W zeszłym roku swoje cenniki udostępniły Telewizja Polska (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe „Tylko muzyka” i „Mega Hit”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Johny
Świetna ramówka, Polsat rządzi!:)
odpowiedź