TBWA\PR dla firmy Esselte

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę z firmą Esselte. Umowaobejmuje przygotowanie i realizację programu pt. "Świetliki" wramach działań CSR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

TBWA\PR jest odpowiedzialna za stworzenie mechanizmu programuspołecznego "Świetliki", przygotowanie strategii działańkomunikacyjnych, koncepcję kreatywną oraz relacje z mediami. Dozadań agencji należy również m.in. opracowanie platformykomunikacyjnej w postaci strony www programu, materiałówinformacyjnych i reklamowych dla partnerów biznesowych i klientówkońcowych firmy Esselte oraz współpraca z władzami domów dziecka ipartnerami programu.

Umowa z TBWA\PR została podpisana na okres 6 miesięcy. Agencjawybrana została w drodze przetargu.

Program "Świetliki" ma na celu pomoc wybranym domom dziecka. Wokresie od listopada 2009 r. do lutego 2010 r. część środków zesprzedaży segregatorów Esselte zostanie przeznaczona na wyposażeniew pomoce szkolne i edukacyjne sal świetlicowych w wybranych doprogramu domach dziecka.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu