Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

Media społecznościowe marki odzieżowej Cropp, należącej do grupy LPP, będą obsługiwane przez Tears of Joy – agencję social media influencer marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

Firma przejmie stałą komunikację marki na TikToku, gdzie będzie tworzyła własne filmy, oraz na Instagramie, przygotowując treści bazujące na materiałach dostarczonych przez klienta. W zakres zadań agencji będą wchodziły także działania niestandardowe.

Po stronie Tears of Joy projektem opiekować się będą Adam Sułkowski, group account manager, Szymon Grzybczyk, social media manager, oraz Hubert Wyrzykowski, social media specialist. Za realizację kreacji graficznych będzie odpowiedzialny zespół graficzny: Beata Kępa i Aldona Zaręba.

Firmy nie podają, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy ani na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"