SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

Media społecznościowe marki odzieżowej Cropp, należącej do grupy LPP, będą obsługiwane przez Tears of Joy – agencję social media influencer marketingu.

Article

Firma przejmie stałą komunikację marki na TikToku, gdzie będzie tworzyła własne filmy, oraz na Instagramie, przygotowując treści bazujące na materiałach dostarczonych przez klienta. W zakres zadań agencji będą wchodziły także działania niestandardowe.

Po stronie Tears of Joy projektem opiekować się będą Adam Sułkowski, group account manager, Szymon Grzybczyk, social media manager, oraz Hubert Wyrzykowski, social media specialist. Za realizację kreacji graficznych będzie odpowiedzialny zespół graficzny: Beata Kępa i Aldona Zaręba.

Firmy nie podają, w jaki sposób doszło do nawiązania współpracy ani na jak długo zawarły umowę.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl