PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowy właściciel otworzył w Rosji dawne sklepy Reserved. Mają nowe nazwy, ale towar ten sam
Nowy właściciel otworzył w Rosji dawne sklepy Reserved. Mają nowe nazwy, ale towar ten sam
Właściciel Reserved i Sinsay sprzedaje rosyjski biznes Chińczykom, bez praw do marek
Bez lockdownu właściciel Reserved i House z małym wzrostem w e-commerce
Polski gigant odzieżowy chce sprzedać swoje rosyjskie spółki
LPP bez Rosji i Ukrainy straci prawie 25 proc. wpływów, liczy na 5 mld zł z e-commerce
Właściciel marki odzieżowej Reserved zawiesza działalność w Rosji
Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)
Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)
Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach
Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach
LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce
Nowa odsłona sklepu Cropp dedykowana młodym ludziom
Nowa odsłona sklepu Cropp dedykowana młodym ludziom
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
LPP: wpływy z e-commerce 86 proc. w górę, dwie trzecie e-zakupów w mobile’u
Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk
Fundacja Semper Simul ma zostać większościowym akcjonariuszem LPP
Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale
W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.
LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę
W maju wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 381 proc., w całym roku mają przekroczyć 2 mld zł
Google i LPP strategicznymi partnerami. Pełna obsługa sprzedaży online w Google Cloud
Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę
LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.
LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
LPP już 10 proc. sprzedaży osiąga w internecie. Uruchomiło 13. e-sklep, wyda 90 mln zł na elektroniczne metki
LPP otwiera pierwszy sklep w Finlandii
LPP otwiera pierwszy sklep w Finlandii
„Back 2 the game” w spocie Cropp (wideo)
„Back 2 the game” w spocie Cropp (wideo)
Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp
Cropp prezentuje kolekcję "Denim for all"
Cropp prezentuje kolekcję "Denim for all"
Technologia RFID będzie zarządzać w LPP jej markami odzieżowymi
Technologia RFID będzie zarządzać w LPP jej markami odzieżowymi
Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele
LPP rusza na podbój Kazachstanu. W planach ma Finlandię, Bośnię i Hercegowinę
Grupa LPP miała 206,1 mln zł w II kw. wobec 173,3 mln zł rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne wzrosną do 590 mln zł