Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

Agencja Performance Group współpracuje z firmą odzieżową LPP - wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

W ramach współpracy z firmą LPP agencja Performance Group zajmuje się obsługą marki Cropp na Discordzie. We współpracy z Performance Group marka planuje budować jeszcze bliższy dialog z konsumentami oraz wzmacniać swój wizerunek jako love brandu w przestrzeni swojej grupy docelowej.

- Discord to miejsce, które pozwala nam na wyjątkowo bliskie relacje z naszą społecznością. Dzięki współpracy z Performance Group zyskujemy nie tylko odświeżoną przestrzeń, ale również większe zaangażowanie użytkowników, co jest dla nas priorytetem - mówi Artur Próchnicki, senior digital marketing specialist marki Cropp.

Współpraca agencji z marką koncentruje się na wykorzystaniu potencjału tej platformy m.in. poprzez integrację działań cross-platformowych z Instagramem, co ma z kolei za zadanie kierowanie użytkowników na serwer marki na Discordzie.

Agencja przeprowadziła już kompleksową aktualizację serwera marki, wdrożyła nowego bota, zaawansowane automatyzacje oraz zmodernizowała strukturę, co usprawniło moderację i znacząco zwiększyło liczbę prowadzonych rozmów na kanale.

Działania agencji obejmują również „on-going”, w tym m.in.: moderację serwera, wsparcie komunikacji związanej z promocją nowych kolekcji Cropp oraz aktywację społeczności poprzez angażujące konkursy i wyzwania. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"