Były dyrektor kreatywny LPP będzie rewitalizował marki modowe w Europie

Po ośmiu latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były dyrektor kreatywny LPP będzie rewitalizował marki modowe w Europie

Pochodzący z Japonii Kondo dołączył do LPP w 2016 roku. Jego zadaniem była rewitalizacja marki Reserved, której sprzedaż spadała. Jego nominacja nastąpiła w kluczowym momencie, kiedy LPP musiało wzmocnić swoją flagową markę. Pod kreatywnym przywództwem Kondo Reserved przeszło znaczącą transformację – odświeżono kolekcje, ale także zwiększono ekspansję LPP na rynki Europy Zachodniej.  Jak podaje firma, wpływ Sho Kondo wykraczał poza markę Reserved, ponieważ współpracował i odświeżał także inne marki grupy LPP, w tym Mohito, Cropp i House.

Kondo studiował w prestiżowej Ecole de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne i doskonalił swoje umiejętności w renomowanych francuskich domach mody m.in. Balenciaga, Isabel Marant, Haider Ackermann i Maison Margiela. Zdobył również doświadczenie w segmencie odzieży masowej w spółce Inditex, właścicielu marki Zara.

Otwarcie na nowe marki - we własnej agencji

Po wielu latach pracy dla przedsiębiorstw odzieżowych, Sho Kondo zdecydował się na założenie własnej agencji consultingowej. Wraz z nim tworzą ją partnerzy: Martyna Skibicka zajmuje się brand experience oraz marketingiem, Martin Kos, posiadający ponad 15-letnie doświadczenie na rynku produktów luksusowych we Włoszech i Francji, odpowiada za product innovation i brand marketing. Z kolei Karol Gajewicz, uprzednio had of Venture Studio w Żabce, z doświadczeniem w bankowości inwestycyjnej i doradztwie zarządczym, zajmie się rozwojem biznesu.

Agencja Kondo&Partners kieruje swoje usługi do dużych i bardzo dużych przedsiębiorstw z branży fashion&lifestyle (producentów odzieży, ale także np. produktów home&decor) działających na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Kompleksowe podejście do rewitalizacji obejmuje udoskonalenie strategii i wizji marki, budowanie oferty produktów tak, by spełniania oczekiwania rynku, stworzenie pełnej strategii sprzedaży oraz spójnej strategii marketingowej, a także usprawnienie działań operacyjnych, takich jak koordynacja sprzedaży, zarządzanie zapasami, optymalizacja kosztów, kontrola jakości i integracja danych.

– Polski rynek ma niesamowity potencjał wzrostu. Dzięki połączeniu rosnących płac realnych i rosnącego popytu konsumenckiego, lokalne marki mają wyjątkową okazję do konkurowania w skali globalnej. Wierzę, że wykorzystując nasze doświadczenie, możemy pomóc uwolnić ten potencjał i napędzić znaczący wzrost w regionie – tłumaczy Sho Kondo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji