Kampania ma podkreślać, że Cropp dąży do tego, żeby w jej kolekcjach każda dziewczyna, niezależnie od swojego stylu, czuła się pewnie. W reklamach prezentowane są ubrania z nowej kolekcji Cropp.
- Stylowa krata i hipnotyzujące printy. Wyrazista zieleń i czekoladowy brąz. Pikowane formy i dzianinowe materiały. Szerokie nogawki i spódniczki mini. To wszystko składa się na najnowszą kolekcję. Całość uzupełnia szereg dodatków: od wysokich kozaków, przez mocną biżuterię, aż po dodające charakteru skórzane paski - opisano w komunikacie tę kolekcję.

Reklamy są osadzone w magicznym klimacie, przenoszącym odbiorców w inny wymiar. Abstrakcyjna scenografia połączona z wyrazistym różowym kolorem ma podkreśla trendowe wzory i stanowić kontrast do prezentowanej kolekcji.
Zdjęcia do kampanii wykonali Katarzyna Tur i Katarzyna Solecka, reżyserią spotu zajął się Łukasz Pałczyński, a produkcją - Paulina Pytel i Tomasz Stefunko.

Działania reklamowe Cropp obejmują przede wszystkim internet i sklepy tej marki.











