SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tears of Joy członkiem SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – agencję social media i influencer marketingu Tears of Joy. 

Od lewej: Adam Skalik, Rafał Jagielski i Jan JaneczekArticle

Agencja Tears of Joy od 6 lat zajmuje się odpowiednim doborem i weryfikacją influencerów, dzięki specjalistycznym narzędziom i doświadczonemu zespołowi. Agencja ma na swoim koncie ma prowadzenie kampanii influencerskich m.in. dla Durexa, Lotto, Lego Nestle, Monini, a także obsługę social mediów takich marek jak Semilac czy Riot Games.

– Obecność w SAR to osobisty powód do radości, iż staliśmy się już starszakami, ale wciąż posiadającymi dziecięcą radość, bezpośredniość i ciekawość. To też ważny sygnał dla naszych partnerów i klientów, że jesteśmy zespołem, który wciąż chce dobudowywać swoje kompetencje, dzielić się wiedzą i brać udział w rozwoju rynku marketingu w Polsce – Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy. 

Dołącz do dyskusji: Tears of Joy członkiem SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl