SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 420 tys. widzów. „Igraszki z diabłem” z rekordem oglądalności

Trzynaście pierwszych spektakli Teatru Telewizji w sezonie 2019/2020 oglądało średnio 420 tys. widzów. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Igraszki z diabłem”, który zgromadził 703 tys. oglądających.

„Igraszki z diabłem”; fot. TVP Article

Teatr Telewizji na antenie TVP1 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.00, począwszy od 30 września ub.r. Średnia widownia 13 pierwszych spektakli wyniosła 420 tys. osób, co przełożyło się na 3,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył spektakl „Igraszki z diabłem”, pokazany 13 stycznia br. Zgromadził przed telewizorami 703 tys. oglądających (w peaku było to 972 tys., a 1-minutowy zasięg wyniósł 2,49 mln). Jednocześnie były to najwyższe wyniki oglądalności pojedynczego spektaklu Teatru Telewizji od niemal 2 lat.

- Cudowne jest to, że po 40 latach widz dostaje wersję tego samego spektaklu, a jednak w zupełnie nowej odsłonie. Do porównań podchodzę optymistycznie i z dystansem. Spektakl ten w połączeniu z nowymi technologiami dał nam wiele szerokich możliwości, a do tego znakomite kreacje aktorskie, które udało nam się stworzyć sprawiły, że powstało dzieło, które zainteresowało tak wielu widzów .Ogromne podziękowania i słowa uznania kieruję do całego zespołu twórców i realizatorów, bo to nasz wspólny sukces - komentuje Artur Więcek „Baron”, reżyser spektaklu.

Jedynka w paśmie nadawania Teatru Telewizji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy m.in. hitowy serial „M jak miłość”, osiąga 23,78 proc. udziału. Drugi jest TVN (9,47 proc.), a trzeci - Polsat (filmy fabularne; 8,78 proc.). Należy pamiętać, że Tatr Telewizji to misyjna audycja skierowana do bardziej wymagającego widza.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 420 tys. widzów. „Igraszki z diabłem” z rekordem oglądalności

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
Może i hit oglądalności, ale poziom składu z drewnem.
19 20
odpowiedź
User
Ola
Może i hit oglądalności, ale poziom składu z drewnem.


No i właśnie dlatego hit.
10 10
odpowiedź
User
ks
Może i hit oglądalności, ale poziom składu z drewnem.

no,niestety , nawet w 10 % nie dorównuje poziomem tej wcześniejszej inscenizacji z Kondratem, Kociniakiem i Zawadzką ; trochę jakby chcieli się wzorować na poprzedniej wersji ,ale nie wyszło , a może trzeba było wymyślić całkiem inny pomysł na inscenizację ; ale całkiem dobrze sobie poradził Musiał
16 5
odpowiedź
User
koriolan
W żadnej z ról współcześni aktorzy nie zbliżyli się nawet do poziomu aktorstwa mistrzów sprzed lat, ale doceniam fakt, że reżyser odważył się na ponowną inscenizację Igraszek. Musiał faktycznie na plus, ewentualnie jeszcze Dziędziel (ale to jedynie minirólka była).
13 1
odpowiedź
User
Paweł
Igraszki 2020 beznadziejne, ludzie porównywali z legenda i dlatego oglądali, ale cieszy fakt, że widzowie nie tylko pisowską propagandę właczaja, żeby głupiec czy Zenka, ale zatrzymują się też na sztuce.
4 6
odpowiedź