SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tego mi trzeba” w promocji Gorących Kubków Knorr

Pod hasłem „Tego mi trzeba” ruszyła promocja dań błyskawicznych Gorący Kubek Knorr (Unilever Polska). Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy IQ Marketing (Poland), Mosqi.to i PHD Media Direction.

W ramach rozpoczętej właśnie promocji Gorących Kubków Knorr należy kupić ich 5 opakowań i zachować potwierdzający to paragon. Następnie trzeba wybrać SMS-owo najbardziej smakowity z trzech zaproponowanych komentarzy lub zarejestrować się na stronie tegomitrzeba.pl. Wśród zgłoszeń codziennie losowanych jest 10 miejskich toreb, a co tydzień - 5 tys. zł.



Loterię - trwającą od 1 lutego, a zaplanowaną do 13 marca - wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży. Kreację tej kampanii przygotowała agencja IQ Marketing (Poland), reklamami internetowymi zajęła się agencja Mosqi.to, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Tego mi trzeba” w promocji Gorących Kubków Knorr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl