SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tele Tydzień” grubszy i z nowymi felietonistami

Od września „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zwiększy objętość, zmieni papier na lepszy oraz wprowadzi wiele nowości redakcyjnych. Do grona współpracowników tytułu dołączą m.in. Ilona Łepkowska i Andrzej Mleczko.

“Tele Tydzień” grubszy i z nowymi felietonistami

W magazynie, którego liczba stron wzrośnie ze 100 do 108 stron, będzie teraz więcej informacji z życia gwiazd, materiałów z planów filmowych i serialowych oraz porad. W części magazynowej pojawi się m.in. „Kronika Kryminalna” oraz „Zwierzenia bez tabu”. „Tele Tydzień” zamieszczać będzie również więcej materiałów wspomnieniowych z życia telewizji i jej gwiazd (rubryki „Legendy Ekranu”, „Co u Pani/Pana słychać?”). Liczba programów prezentowanych w tygodniku wzrośnie z 48 do 55 stron.

Współpracę z „Tele Tygodniem” rozpoczęły Ilona Łepkowska i Maria Szabłowska, które będą dla tytułu pisać felietony oraz Andrzej Mleczko, który będzie rysować. Na łamy powracają też felietony Lidii Stanisławskiej i Stefana Friedmanna oraz rysunki Juliana Bohdanowicza. Nowości muzyczne polecać będzie czytelnikom magazynu dyrektor muzyczny RMF FM Adam Czerwiński.

Pierwsze wrześniowe wydanie „Tele Tygodnia” ukaże się wyjątkowo w jeszcze większej objętości (116 stron) – znajdzie się w nim przewodnik po wszystkich jesiennych hitach telewizyjnych. Cena pisma – wynosząca dotychczas 1,90 zł - pozostaje bez zmian

Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji ( TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV Polonia, TVP Kultura, oraz kanały z port folio At Media), radiu (RMF FM, Radio ZET) oraz w portalu Interia.pl. Za produkcję spotów odpowiadała agencja Futro Film, a za zakup mediów – MEC.

Z danych ZDKP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem  „Tele Tygodnia” w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosło 1 105 039 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tele Tydzień” grubszy i z nowymi felietonistami

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
ciekawe czy dzieki temu odbija sie od dna
8 8
odpowiedź
User
Janina
najlepsza gazeta z programem
8 8
odpowiedź
User
jerry f.
Czyli że zamiast zwiększyć liczbę prezentowanych ramówek stacji tv dostaniemy ploty i głupoty? Tygodnik telewizyjny powinien przede wszystkim podać program telewizyjny na najbliższy tydzień. Jeżeli nie ma w nim miejsca na dostępne we WSZYSTKICH kablówkach stacje, znaczy to, że zamiast dziennikarza zajmującego się mediami i telewizją mamy na stanowisku menedżerów gazety (prezes - wydawca - naczelny) ludzi kompletnie nie rozumiejących istoty pisam telewizyjnego, za to świetnie poruszających się w świecie plotkarskich pism typu yellow. Fajnie, że są starzy i nowi autorzy, ale programów powinno być więcej - przynajmniej wszystkie nadające po polsku. Wtedy może TT dobije do rekordu - ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy.
8 8
odpowiedź
User
marek
Zgadzam sie! za malo programow! GDZIE JEST TRAVEL CHANNEL? Kropka z Biedronki ich przegoni !!!!!!!
8 8
odpowiedź
User
Tomik
"Tele tydzień" jak tele dzień". Pomimo tak dużej objętości ok. 100 stron. "Tele tydzień" potrafię przeczytać ok. kwadransa, oraz przejrzeć program TV, bo większość zamieszczonych tam rzeczy to ogólnie mało ciekawe wywiady i porady. A program TV i tak jest drukowany 3 tygodnie przed wydaniem gazety więc najaktualniejszy program zwłaszcza jeśli chodzi o sport mam w internecie.
8 8
odpowiedź