Telewizory Samsunga z większą ofertą treści w UHD i HDR

Koncern Samsung zapowiedział, że wkrótce użytkownicy telewizorów tego producenta będą mogli korzystać z większej liczby programów i filmów dostępnych w jakości UHD i HDR. Amazon i Netflix, dotychczasowi partnerzy Samsunga mają dostarczać więcej treści w oparciu o technologię HDR, z kolei nowe umowy przewidują przekaz w wysokiej jakości ze strony Insight TV, RTVE, Arte i Sky.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie Samsug przypomina, że Amazon jako pierwszy rozpoczął dostarczanie programów zgodnych ze standardem HDR, obsługiwanym przez telewizory Samsung. Obecnie w ofercie nadawcy znajdują się takie produkcje jak „Transparent”, „Man in the High Castle” oraz „Mozart in the Jungle”.

Z kolei Netflix od stycznia br. oferuje na polskim rynku takie seriale i filmy jak „Marco Polo”, „The Do-Over” czy „The Ridiculous Six”.

Europejscy telewidzowie mogą oglądać powyższe produkcje w HDR za pomocą aplikacji Amazon Video oraz Netflix, a do końca roku obie platformy zgodnie z zapowiedziami udostępnią łącznie ponad 300 godzin programów w wysokiej jakości.

Samsung zapowiada, że kilku europejskich dostawców treści również przymierza się do emisji treści Ultra HD i HDR.

Jeszcze w br. Insight TV i RTVE zaoferują nowe usługi zgodne z tymi standardami, natomiast Arte i Sky wprowadzić mają na europejski rynek nowe usługi UHD.

Z kolei dotychczasowi partnerzy firmy Samsung - CHILI, Infinity i Videoload - rozszerzą ofertę swoich usług Ultra HD o standard HDR na początku przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?