SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TelForceOne: 83 tys. telefonów myPhone w I poł. 2010 r.

Grupa TelForceOne w I połowie roku sprzedała 83 tys. sztuk telefonów własnej marki myPhone, podała spółka w komunikacie. Oznacza to wzrost o 137% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

„Odnotowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży, szczególnie na nowych, zagranicznych rynkach, dlatego wprowadziliśmy aparaty Simple Life do oferty operatorów na Litwie, Łotwie, Słowenii i w Estonii” – powiedział członek zarządu spółki myPhone Radosław Trzeba.

W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową.

TelForceOne miało 1,02 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: TelForceOne: 83 tys. telefonów myPhone w I poł. 2010 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
utur
mało kto może się popisać takim wzrostem :"137% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku."
wiadomo, że to głównie seniorphony ale tez dualsimy dużo wojują. ciekawy rynek.
odpowiedź
User
utur
najbardziej powszechne są chyba w biedronce- tam odbywa sie największa sprzedaż jak mniemam. i musze przyznać, że umowa z tuBiedronka to strzał w 10 !
odpowiedź