SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tequila z Visą

Pod hasłem " VISA - świat jest Twój" od 15 października trwa największa dotychczas w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej kampania wizerunkowa kart płatniczych VISA. Jej celem jest przekonanie konsumentów, że płacenie Visą jest prostsze i bardziej eleganckie. Kampania obejmuje karty Visa Classic i Visa Electron. Kreacja została zaadaptowana na polski rynek przez TEQUILA\BTL GROUP.

Komunikacja opiera się na pokazaniu karty Visa, dzięki której niecodzienne sytuacje lub miejsca, w których się znajdujemy stają się zwyczajne i przyjazne. Z drugiej strony posiadanie Visy sprawia, że nawet prozaiczne sytuacje, jak zakupy w supermarkecie mogą przybrać wyjątkowy charakter. Kampania będzie jednocześnie prowadzona w krajach Europy Środkowej, południowo-afrykańskich oraz Bliskiego Wschodu łącznie trafi aż do 92 krajów.

Zadaniem kampanii jest budowanie wizerunku karty Visa jako uniwersalnego narzędzia do dokonywania wszelkich płatności bez względu na to w jakiej sytuacji się znajdujemy. Budowanie świadomości marki oraz produktu wśród stałych i potencjalnych użytkowników kart płatniczych. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-50 lat o zarobkach średnich oraz wyższych od średniej krajowej.

Kampania przebiega przy dużym wsparciu technik ATL: spoty telewizyjne 40' i 15'(TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, DISCOVERY), lay-outy w prasie ogólnopolskiej (Newsweek, Polityka, Wprost, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy - dodatek GW, Viva, Twój Styl, National Geographic) oraz trzy różne spoty radiowe przygotowane przez TEQUILA\BTL GROUP.

Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie TEQUILA\BTL GROUP:
Creative Head - Tomek Nowak
Art Director - Yossarian Malewski
Account Director - Radek Wojak
Account Executive Assistant - Justyna Lisiecka

Dołącz do dyskusji: Tequila z Visą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl