Tetra Pak i Biedronka z kampanią edukacyjną

Tetra Pak, firma zajmująca się przetwarzaniem i pakowaniem żywności, we współpracy z siecią sklepów Biedronka rozpoczyna kampanię edukacyjną „Mistrzowie wrzucają do żółtego!”. Akcja ma na celu edukowanie młodego pokolenia w zakresie prawidłowego sortowania kartonowych opakowań po żywności płynnej.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Tetra Pak i Biedronka z kampanią edukacyjną
fot. materiały prasowe

– Odpowiednia segregacja odpadów zaczyna się od edukacji – nie tylko dzieci, ale przede wszystkim młodego pokolenia, które ma realny wpływ na codzienne wybory. Tetra Pak wierzy, że czytelne oznaczenia na opakowaniach mogą znacznie ułatwić ten proces, eliminując niepewność i zwiększając skuteczność recyklingu. Nasza kampania koncentruje się na budowaniu świadomych nawyków oraz dostarczaniu praktycznej wiedzy, aby każdy mógł w prosty sposób przyczynić się do ochrony środowiska – mówi Emanuel Kleszcz, marketing manager w Tetra Pak.

– Chcemy, żeby sortowanie odpadów przestało być obowiązkiem, a stało się nawykiem – prostym, codziennym gestem, który ma wielką moc. Dzięki skali działalności sieci Biedronka jesteśmy w stanie dotrzeć z tym ważnym przekazem do milionów klientów. Zapraszamy wszystkich – zwłaszcza młodych – na nasze specjalne wydarzenia pod sklepami Biedronka. To świetna okazja, by połączyć dobrą zabawę z nauką i przekonać się, że bycie eko naprawdę się opłaca – dodaje Katarzyna Grabarska, starsza menadżerka ds. ekoprojektowania opakowań w sieci Biedronka.

W ramach kampanii zostanie przeprowadzony konkurs, w którym uczestnicy będą mogli wygrać e-kody o wartości 500 zł i 250 zł na zakupy w sklepach Biedronka. 

Ambasadorem akcji jest Piotr „Grabo” Grabowski, profesjonalny dunker i sportowiec znany wśród przedstawicieli pokolenia Z. W ramach kampanii w lipcu odbędą się pokazy jego umiejętności na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka. Spotkać go będzie można w trzech miastach: w Warszawie, Lublinie oraz Gdyni. 

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i TikToku. Do współpracy zaproszeni zostali również inni twórcy internetowi, którzy na swoich kanałach będą edukować w zakresie prawidłowej segregacji oraz recyklingu opakowań kartonowych po płynnej żywności. Kampania trwa od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]