Tetra Pak i Biedronka z kampanią edukacyjną

Tetra Pak, firma zajmująca się przetwarzaniem i pakowaniem żywności, we współpracy z siecią sklepów Biedronka rozpoczyna kampanię edukacyjną „Mistrzowie wrzucają do żółtego!”. Akcja ma na celu edukowanie młodego pokolenia w zakresie prawidłowego sortowania kartonowych opakowań po żywności płynnej.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Tetra Pak i Biedronka z kampanią edukacyjną
fot. materiały prasowe

– Odpowiednia segregacja odpadów zaczyna się od edukacji – nie tylko dzieci, ale przede wszystkim młodego pokolenia, które ma realny wpływ na codzienne wybory. Tetra Pak wierzy, że czytelne oznaczenia na opakowaniach mogą znacznie ułatwić ten proces, eliminując niepewność i zwiększając skuteczność recyklingu. Nasza kampania koncentruje się na budowaniu świadomych nawyków oraz dostarczaniu praktycznej wiedzy, aby każdy mógł w prosty sposób przyczynić się do ochrony środowiska – mówi Emanuel Kleszcz, marketing manager w Tetra Pak.

– Chcemy, żeby sortowanie odpadów przestało być obowiązkiem, a stało się nawykiem – prostym, codziennym gestem, który ma wielką moc. Dzięki skali działalności sieci Biedronka jesteśmy w stanie dotrzeć z tym ważnym przekazem do milionów klientów. Zapraszamy wszystkich – zwłaszcza młodych – na nasze specjalne wydarzenia pod sklepami Biedronka. To świetna okazja, by połączyć dobrą zabawę z nauką i przekonać się, że bycie eko naprawdę się opłaca – dodaje Katarzyna Grabarska, starsza menadżerka ds. ekoprojektowania opakowań w sieci Biedronka.

W ramach kampanii zostanie przeprowadzony konkurs, w którym uczestnicy będą mogli wygrać e-kody o wartości 500 zł i 250 zł na zakupy w sklepach Biedronka. 

Ambasadorem akcji jest Piotr „Grabo” Grabowski, profesjonalny dunker i sportowiec znany wśród przedstawicieli pokolenia Z. W ramach kampanii w lipcu odbędą się pokazy jego umiejętności na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka. Spotkać go będzie można w trzech miastach: w Warszawie, Lublinie oraz Gdyni. 

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i TikToku. Do współpracy zaproszeni zostali również inni twórcy internetowi, którzy na swoich kanałach będą edukować w zakresie prawidłowej segregacji oraz recyklingu opakowań kartonowych po płynnej żywności. Kampania trwa od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu