The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu

Dom mediowy The Media Insight, działający w strukturze agencji Mindshare Polska (GroupM/ WPP0 wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Kaufland Polska. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej na początku ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

The Media Insight będzie odpowiadać za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Będzie też realizować działania SEM oraz kampanie w social mediach.

O wyborze The Media Insight zdecydowała oferta przetargowa agencji oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów. Kaufland nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia też, na jak długo zawarto nową umowę o współpracy.

The Media Insight zajmuje się obsługą mediową Kauflandu od początku 2020 roku. Wtedy agencja w przetargu odebrała budżet tego klienta agencji Zenith (Publicis Media).

Kaufland ma w Polsce 226 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych