The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu

Dom mediowy The Media Insight, działający w strukturze agencji Mindshare Polska (GroupM/ WPP0 wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Kaufland Polska. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej na początku ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

The Media Insight będzie odpowiadać za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Będzie też realizować działania SEM oraz kampanie w social mediach.

O wyborze The Media Insight zdecydowała oferta przetargowa agencji oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów. Kaufland nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia też, na jak długo zawarto nową umowę o współpracy.

The Media Insight zajmuje się obsługą mediową Kauflandu od początku 2020 roku. Wtedy agencja w przetargu odebrała budżet tego klienta agencji Zenith (Publicis Media).

Kaufland ma w Polsce 226 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów