Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight

Sieć supermarketów Kaufland Polska zakończyła przetarg na obsługę mediową. Wybrała do współpracy dom mediowy The Media Insight (należy do GroupM) kończąc tym samym współpracę z agencją Zenith (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight

Z naszych informacji wynika, że The Media Insight rozpocznie współpracę z Kauflandem od marca br.

Agencja zajmie się planowanie i zakupem mediów dla sieci zarówno online, jak i offline.

The Media Insight zarządza Adrian Kawecki, prezes agencji mediowej Mindshare Polska.

Koniec umowy z Zenith

Ostatnio obsługą mediową tej sieci sklepów zajmował się dom mediowy Zenith (Publicis Media). Agencja ta zdobyła budżet tego klienta w przetargu zakończonym pod koniec 2017 roku. Wtedy przejęła go od Maxusa (obecnie Wavemaker, który zajmował się mediami tradycyjnymi) i Blue 449 (Publicis Media, zajmował się internetem).

Zenith zajmował się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Kauflandu od początku 2018 roku.

#NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kaufland-w-miejsce-tesco-krakow-gdansk-warszawa-koniec-marki,7170775600437377a ##

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"