TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency

Funkcja reklamowa TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego. Dostępna jest także w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom dostępna na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie to umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ipg-mediabrands-i-tiktok-beda-laczyly-marki-z-tworcami ##

Zaletą TikTok Reach & Frequency ma być pełna przewidywalność realizowanej kampanii, która pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców uwzględniając takie kryteria jak płeć, lokalizacja, wiek, język, zainteresowania czy doświadczenie zawodowe.

Kampanie realizowane za pomocą nowej funkcji rozliczane będą w formacie CPM (liczba wyświetleń), a ich założeniem będzie osiągnięcie zakładanego zasięgu bądź wyświetleń wideo. Raportowane efekty przekazu reklamowego zawierać będą dane takie jak zasięg, częstotliwość, CPM, CTR (wskaźnik kliknięć) oraz CPR (wskaźnik dotarcia).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwia-chada-tiktok-jak-zalozyc-konto-liczba-uzytkownikow ##

Jak skorzystać z TikTok Reach & Frequency?

W celu skorzystania z funkcji wystarczy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem koniecznym jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Po zgłoszeniu chęci skorzystania z narzędzia zespół TikTok odpowie na nie w ciągu 24 godzin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style