SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TNS rozszerza działania w Ameryce Środkowej

TNS przejął Data Advanced Research, wiodącą firmę informacji marketingowej w Ameryce Środkowej

TNS przejął Data Advanced Research, wiodącą firmę informacji marketingowej w Ameryce Środkowej. Przyłączenie nowej firmy do sieci TNS umożliwi rozszerzenie jej działalności na takie kraje, jak: Gwatemala, Salwador, Kostaryka, Panama, Honduras i Nikaragua. Wraz z przyłączeniem do sieci firma Data Advanced Research zmieniła nazwę na TNS Data.

TNS Data funkcjonuje na rynku środkowoamerykańskim od 20 lat i zatrudnia obecnie 50 doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników. Jednym z najważniejszych badań prowadzonych przez TNS Data jest panel konsumencki, który dostarcza informacji na temat zachowań oraz zwyczajów konsumentów z sześciu krajów Ameryki Środkowej, w których działa firma i obejmuje ponad 2.400 gospodarstw domowych. Zgodnie z umową panel ten stanie się częścią badań panelowych realizowanych przez sieć TNS.

TNS Data posiada również w swoje ofercie szeroką gamę badań jakościowych i ilościowych, realizuje ponadto pomiary trackingowe reklamy, badania mystery shopping oraz badania o charakterze społeczno-politycznym. Wśród głównych klientów TNS Data znajdują się wiodące firmy międzynarodowe, głównie z sektora FMCG oraz mediów.

Dołącz do dyskusji: TNS rozszerza działania w Ameryce Środkowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl