TNS znów odrzuca ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) po raz drugi odrzuciłaofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zarząd TNS znów podjął swoją decyzję jednogłośnie, uznając, żepropozycja WPP "znacząco zaniża wartość firmy" - informuje serwisBrand Republic.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy WPP złożył swoją ofertę 5 maja,proponując 948 milionów funtów. Ostania oferta wynosiła już 996milionów funtów. "Zarząd spotkał się i bez wahania odrzucił tęskorygowaną propozycję, która znacząco zaniża wartość firmy" -oświadczył prezes TNS Donald Brydon.

Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodówdrugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"