SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TNT oraz World Food Programme

Kulminacja ogólnoświatowego programu prospołecznego

20 czerwca br. na całym świecie odbył się finał tegorocznej edycji programu współpracy TNT oraz World Food Programme: 160 000 pracowników TNT Express, jej siostrzanych spółek: Royal TPG Post oraz TNT Logistics, a także ich rodzin wzięło udział w marszach pod hasłem "Walk the World". Celem uczestników, zgromadzonych w tym czasie w blisko 200 miastach na terenie 70 państw, było skierowanie społecznej uwagi na problem głodujących i zebranie funduszy, które wspomogą działania World Food Programme - agendy ONZ ds. wyżywienia. Według wstępnych szacunków zgromadzono 700 000 EUR - kwota ta pozwoli przez cały rok zapewnić wyżywienie ok. 30 000 dzieciom, objętym przez WFP programem dożywiania szkolnego.

Pracownicy WFP oraz TPG i jej spółek zależnych maszerowali w 24 strefach czasowych - czyli przez pełne 24 godziny. Była to kulminacyjna akcja programu współpracy TPG oraz World Food Programme - największej na świecie organizacji humanitarnej. W ramach tej inicjatywy TPG - jeden z największych na świecie koncernów transportowo-logistycznych, właściciel TNT Express, TNT Logistics oraz Royal TPG Post - nieodpłatnie wspiera działania WFP w zakresie dostaw i dystrybucji żywności wśród najbardziej potrzebujących. TPG służy swoim doświadczeniem logistycznym oraz infrastrukturą operacyjną, a także zapewnia organizację źródeł finansowania.

Partnerstwo pomiędzy TPG oraz World Food Programme to doskonały przykład współpracy świata biznesu z agendami ONZ przy projektach o fundamentalnym znaczeniu: to działania, które ratują ludzkie życie. - napisał w specjalnym przesłaniu do uczestników akcji Kofi Anan, Sekretarz Generalny ONZ - WFP (...) niezwykle potrzebuje partnerów - zarówno ze strony rządów, jak i kręgów biznesu. TPG jest dobitnym wzorem takiej współpracy, co udowodniło m.in. dzieląc się swym logistycznym doświadczeniem podczas operacji WFP w Iraku, Liberii i Zimbabwe.

Również w Polsce TNT zorganizowało akcje charytatywne na rzecz WFP - 20 czerwca br. uczestniczyło w nich blisko 400 osób: pracowników polskich oddziałów TNT Express i TNT Automotive Logistics oraz ich rodzin. TNT Automotive Logistics, z siedzibą w Bielsku-Białej, zorganizowało kilkugodzinny marsz - rajd w Beskidach, którego trasa przebiegała przez szczyt Szyndzieli oraz Klimczoka, przełęcz Karkoszczonka z zejściem do Szczyrku.

TNT Express zorganizowało w Warszawie piknik charytatywny, podczas którego odbyło się wiele aukcji, licytacji i konkursów, zaś wszystkie zebrane wówczas fundusze, jak również dobrowolne darowizny, zostały przekazane na rzecz WFP - mówi Robert Mianowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału TNT Express - W szczególny sposób pragnę podziękować klientom TNT Express, którzy hojnie wsparli naszą inicjatywę - są to m.in.: Bloomberg, Centertel, Dar Natury, JVC, Media Markt, Merck, Millenium Bank, Minolta, MTV, Volvo.

Problem głodu dotyka aż 800 milionów ludzi na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: TNT oraz World Food Programme

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl