Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX

Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Piotr Cegielski został szefem działu UX.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX
Tomasz Danielewicz

Danielewicz będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji raportując bezpośrednio do zarządu.

Tomasz Danielewicz z branżą reklamową jest związany od 19 lat. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine czy They.pl.

Pracował dla takich marek i firm jak Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.

Monika Donner, dotychczas dyrektor kreatywna, przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii.

Nowy szef działu UX

Do zespołu agencji dołączył także Piotr Cegielski (na zdjęciu poniżej), który objął stanowisko szefa działu UX. W Bluecloud nadzoruje architekturę informacji. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, Radio ZET, ING Bank, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, czy Auchan.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day