Tomasz Dębowski szefem marketingu Frisco.pl

Tomasz Dębowski został dyrektorem marketingu sklepu internetowego Frisco.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale marketingu Grupy Żywiec.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Grupie Żywiec Tomasz Dębowski najpierw był senior brand managerem marki piwa Tatra, potem senior brand managerem marki Heineken a ostatnio jako senior group brand manager odpowiadał za marki Heineken, Paulaner i Affligem.

Do Grupy Żywiec przeszedł z Nestle Polska, gdzie pracował ponad pięć lat na różnych stanowiskach w dziale marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"